fredag 26. april 2013

Frodig hortensia og plasttulipaner

Til tross for at jeg ikke har grønne fingre, og antagelig er Norges blomsterkiller nr. 1, så liker jeg å pynte med fine blomster inne. Siste tilskudd er en hortensia. Gode kollegaer har rådet meg til å vanne den mye. Jeg følger rådet, og håper at den vil overleve hos meg. Enn så lenge ser den ut til å trives.

Jukseblomster
Tidligere har jeg sverget til kunstige blomster, men jeg har ikke like stor sans for dem lenger - selv om det antagelig er de eneste blomstene som holder seg fine i min varetekt.

Riktig god helg til alle!

2 kommentarer:

  1. Oldemorbloggen1. mai 2013 kl. 16:33

    Så fint, eg må gå til innkjøp av ei Hortensia.

    SvarSlett
  2. Ja, den er fin. Håper bare den overlever en stund til hos meg :)

    SvarSlett